RSS

Archives

Gallery

نوشیدن ادرار شتر درمان کرونا

هنوز زمان زیادی از تجویز استعمال “روغن بنفشه” از سوی عباس تبریزیان که با عنوان “پدر طب اسلامی” شناخته می‌شود و جنجال شاگرد او، شیخ مرتضی کهنسال که برای شفای بیماران کرونایی، با انگشت به دهان و دماغ مبتلایان کرونا “عطر پیامبر” می‌مالید نگذشته بود که “حکیم مهدی سبیلی”، یکی دیگر از متخصصین “طب اسلامی” و مدیر “انجمن علمی و آموزشی طب الصادق”، یافته‌اش در مقابله با کرونا را به نمایش گذاشت: نوشیدن ادرار شتر.

نقد اسلام: شاید تا کنون شنیده باشید که اعراب ادرار شتر را می‌نوشند و به صورت بسته بندی در شیشه‌هایی مانند شیشه نوشابه در فرشگاه های کشور های عربی به فروش می‌رسد. خیلی وقتها در مناظره با اسلامگرایان, مخصوصا شیعه ها, آنها اینکار را نفی میکنند و میگویند این وهابی ها یا سنیها هستند که اینکار را میکنند و امامان شیعه این کار را نهی کرده اند. برای درآوردن صحت و سقم این ادعا سری به کتب علمای بزرگ شیعه میزنیم که ببینیم آیا به راستی امامان شیعه این عمل را نهی کرده اند یا نه.

در اینجا متن روایات را به همراه نام منابع مربوطه برای شما می‌آورم:

روایات ۱ :

از امام صادق در مورد نوشیدن ادرار گاو پرسیده شد، فرمودند:

اگر به عنوان دارو به آن نیاز داشته باشد پس بنوشد و همچنین ادرار شتر و گوسفند.

(تهذیب الاحکام / شیخ طوسی / جلد ۱ / صفحه ۲۸۴ – وسائل الشیعه (آل بیت) / حر عاملی / جلد ۳ / صفحه ۴۱۰)


روایات ۲ :
امام موسی کاظم علیه السلام فرمود:
شیر شتر جوان برای هر دردی درمان است و درمان چاقی ادرارشان است.

(الکافی / جلد ۶ / صفحه ۳۳۸)


روایات ۳ :
حر عاملی در زمنیه فواید خوردن ادرار شتر، گاو و گوسفند و خوردن آب دهن آنان برای درمان و همچنین شیر آنان بابی مفصل دارد.

(وسائل الشیعه (ال بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه ۱۱۳)

چند روایت ازین باب را در اینجا میاورم.
حدیث شماره ۳۱۳۶۲:
از امام صادق (ع) در مورد خوردن ادرار گاو پرسیده شد، فرمود: اگر برای درمان به آن نیاز باشد پس آن را بنوشد و همچنین ادرار شتر و گوسفند.

(وسائل الشیعه (ال بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه ۱۱۴)
حدیث شماره ۳۱۳۶۴:
ادرار شتر از شیر آن مفیدتر است.. (وسائل الشیعه (آل بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه۱۱۴- وسائل الشیعه (الاسلامیه) / حر عاملی / جلد ۱۷ / صفحه ۸۷)
حدیث شماره ۳۱۳۶۷:

از امام صادق روایت است که فرمود: خوردن ادرار گاو، گوسفند و شتر برای هر دردی درمان هستند و نگهدارنده‌ای هستند برای بدن که آن را پاک می‌کنند، کثافت‌ها را از بدن خارج و بدن را به بهترین حالت شستشو می‌دهند.

(وسائل الشیعه (ال بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه ۱۱۵- وسائل الشیعه (الاسلامیه) / حر عاملی / جلد ۱۷ / صفحه ۸۸)
در حدیث شماره ۳۱۳۶۸:

هم به مجوز خوردن ادرار گاو و گوسفند و شتر اشاره کرده است.

(وسائل الشیعه (ال بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه ۱۱۵)
حدیث شماره ۳۱۳۶۹:

مردی به نام مفضل بن عمر به امام صادق در مورد آسم که فردی به آن مبتلا بود پرسید؛ امام فرمود: از ادرار شتر جوان بالغ به او بخورانید، او خورد و الله دردش را از بین برد.

(وسائل الشیعه (ال بیت) / حر عاملی / جلد ۲۵ / صفحه ۱۱۵)
شیر شتر جوان داروی هر دردی است و کسی که مبتلا به آسم باشد خوردن ادرارش مفید است.

(وسائل الشیعه (الاسلامیه) / حر عاملی / جلد ۱۷ / صفحه ۸۸)

 
Leave a comment

Posted by on July 16, 2021 in Uncategorized

 
Gallery

نماد مبارزه حسین رونقی

 
Leave a comment

Posted by on April 5, 2016 in Uncategorized

 
Gallery

 
Leave a comment

Posted by on March 29, 2016 in Uncategorized

 
Gallery

حمله وحشیانه اسلامگراها به بروکسل

ملیشه های “دولت اسلامی” یا داعش مسئولیت دو حمله تروریستی در بروکسل پایتخت بلجیم را به دوش گرفتند. این موضوع را خبررسانی نزدیک به این گروه تروریستی در صفحه انترنتی خود گزارش داده است.

اندکی بعد از ساعت 8 صبح به وقت محل، در سالون پروازهای خروجی میدان هوایی بین المللی بروکسل و در ایستگاه قطار شهری زیرزمینی (مترو) در محله “بال بیک” که از مقر ادارات اتحادیه اروپا چندان دور نیست، سه انفجار صورت گرفت که دست کم یکی از آن ها حمله انتحاری بود.

براساس گزارش های اولیه نیروهای نجات، 34 تن در این حملات کشته شدند. 20 تن آنها در ایستگاه قطار شهری و 14 تن دیگر در میدان هوایی جان باختند. حدود 270 انسان نیز زخمی شده اند.

پولیس بعدتر در میدان هوایی مواد منفجره را کشف کرد که منفجر نشده بود. میدان هوایی به روز چهارشنبه نیز مسدود می ماند.

رسانه های بلجیم یک عکس از کامره امنیتی میدان هوایی را نشر کرده اند که سه مرد جوان را نشان می دهد و ظاهراً عاملین این حملات هستند. نیروهای امنیتی در جستجویی آنها است.

مقامات یک عزای عمومی سه روزه را اعلام کرده اند.

نیرو های نجات در ایستگاه قطار شهری زیرزمینی در محله بال بیک در بروکسل

نیرو های نجات در ایستگاه قطار شهری زیرزمینی در محله “بال بیک” در بروکسل

هشداری اداره حفاظت از قانون اساسی آلمان فدرال

هنس گئورگ ماسن ریئس اداره حفاظت از قانون اساسی (سازمان استخبارات داخلی آلمان فدرال) حادثه تروریستی بروکسل را به عنوان یک نمونه برای حملات احتمالی در آلمان نگریسته به خبرگزاری آلمان گفت: “حملات وحشیانه بروکسل ثابت می کند که در حال حاضر تاچه حدی تهدید تروریسم در اروپا جدی است.” و تروریست ها حملات شان را به صورت هماهنگ در چندین جا انجام دادند.

ماسن هشدار داد: “این تروریست ها هدفی را دنبال می کنند تا محل های تقاطع رفت و آمد های کشور های دموکراتیک غربی را مورد حمله قرار دهند و ترس و هراس را در میان شهروندان آن پخش کنند. ما باید خود را به عنوان ادارات امنیتی در آلمان نیز در برابر این سناریو ها قرار دهیم. “

 
Leave a comment

Posted by on March 29, 2016 in Uncategorized

 
Gallery

cartoon muslim

 
Leave a comment

Posted by on November 14, 2015 in Uncategorized

 
Gallery

حمله تروریستهای اسلامی به پاریس

photo_2015-11-14_13-21-33

تروریستهای اسلامی بار دیگر در پاریس جنایت آفریدند

طبق اخباری که تا حالا پخش شده است گروهای اسلامی “الله اکبر ” گویان در چند نقطه پاریس با گذاشتن بمب و تیراندازی به مردم باعث فاجعه ای دیگر در پاریس شده اند. وتعدادی زیاد زخمی شده اند . بیش از ١٠٠ نفر را در یک سالن کنسرت(باتاکلان) به گروگان گرفته اند و تا بحال حدود 100 نفر از شهروندان(گروگان ها) جانشان را از دست داده اند.
این ترورها و بمب گذاریها در موقعی رخ داده است که تیم فوتبال آلمان و فرانسه مشغول بازی بوده اند.
در جواب به این آدمکشیها لازم است بار دیگر مردم ، جبهه سوم جبهه انسانیت در همه کشورها خیابانها را تسخیر کنند و در مقابل جنایت اسلامیون و مماشات دولت های اروپای با سازمانها و گروهای اسلامی در دفاع از انسانیت و کرامت انسانی به میدان بیایند.

 
Leave a comment

Posted by on November 14, 2015 in Uncategorized

 
Gallery

حمله مرگبار به دفتر نشریه “شارلی هبدو” در پاریس

استفان شاربونیه سردبير هفته نامه فرانسوي شارلي كه در 7 ژانويه 2015 به قتل رسيد، در مصاحبه اي در سال 2012 گفت بود :من از تلافی جویان نمیترسم زیرا نه فرزند دارم، نه همسر، نه اتومبیل، نه بدهی به بانک… با اینکه طنینی پر طمطراق دارد، اما ترجیح می دهم ایستاده بمیرم تا به زانو در آمده زندگی کنم
charliehebdokarikaturisten-_fitwidth_489[1]
در حمله مرگبار به دفتر هفته نامه “شارلی هبدو” در پاریس، دست کم ١٢ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند. فرانسوا هولاند در سخنانی در محل وقوع حادثه تمامی شهروندان این کشور را به “وحدت و انسجام ملی” دعوت نمود.

به گزارش منابع امنیتی، مردان مسلح در ساعت ١١ و ٣٠ دقیقه صبح (به وقت محلی) با حمله به دفتر هفته نامه “شارلی هبدو” در پاریس تعدادی از افراد حاضر در ساختمان این هفته نامه را به گلوله بستند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد دو تن از قربانیان این حادثه مرگبار از نیروهای پلیس فرانسه بودند.

نام ۴ تن از کاریکاتوریستهای فعال در این هفته نامه، “کابو”، “شارب”، “تینیوس” و “ولینسکی” در میان کشته شدگان این حادثه اعلام شده است.

بر پایه گزارش شاهدان عینی، احتمال دارد تعداد قربانیان این حادثه تیراندازی بیش از تعداد اعلام شده، باشد.

عاملان این حمله مرگبار به سلاح‌های “کلاشنیکف” و “آر پی جی ٧” مجهز بودند.

یکی از شاهدان عینی گفته است، حمله کنندگان به دفتر نشریه شارلی هبدو، فریاد “انتقام پیامبر گرفته شد”، سردادند.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد: رئیس جمهوری فرانسه، فرانسوا هولاند در محل حادثه حاضر شد.

فرانسوا هولاند بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و در واکنش گفت:

«این یک ضربه روحی تکاندهنده ای برای فرانسه است. ضربه تکاندهنده ای که از حمله‌ی تروریستی وارد شده است. زیرا آنچه امروز روی داد یک اقدام تروریستی است. اقدام علیه روزنامه ای که پیش از این مورد تهدید قرار گرفته و به حق از آن محافظت می شد. چنین موقعیتی زمان وحدت ملی است. باید نشان دهیم که می توانیم واکنشی شایسته داشته باشیم. واکنشی قاطع که بازتاب وحدت ملی ما باشد. رفتار و اراده من در روزها و هفته های آینده بر همین مبنا خواهد بود. ما اینک در دوره دشواری هستیم. در هفته های اخیر از وقوع چندین سوءقصد تروریستی پیشگیری بعمل آمد. ما می دانستیم که مورد تهدید قرار داریم. مورد تهدید قرار داریم زیرا فرانسه کشور آزادیهاست. من اینک به قربانیان این واقعه می اندیشم و بدانید که همه اقدامات برای دستگیری مسئولین این اقدام انجام خواهد شد. همه شما را به وحدت ملی دعوت می کنم.»

هفته نامه “شارلی هبدو” در سال ٢٠٠٦ بر روی جلد یک ویژه نامه، اقدام به چاپ کاریکاتوری از “محمد”، پیامبر اسلام از کاریکاتوریست دانمارکی نمود.

این اقدام “شارلی هبدو” موجی از خشم در میان مسلمانان برانگیخت و یک سال بعد مدیران این نشریه، بدلیل اقامه دعوی از سوی “مسجد بزرگ مسلمانان در پاریس” در دادگاه حاضر شدند.

دفتر هفته نامه شارلی هبدو، در سال ٢٠١١، پس از آنکه عکس روی جلد این هفته نامه را به چاپ کاریکاتوری از “محمد” اختصاص داد مورد حمله قرار گرفت و به آتش کشیده شد.

caricature

 
Leave a comment

Posted by on January 12, 2015 in Uncategorized

 
Gallery

بدون شرح

201020irp001[1] Sissy%20Teenage%20Girls[1] help[1]emancipation_595759[1] 1509201_722193124466750_456851620_n_461_dd20b[1] religion-of-peace1[1] palestinianstate[1] flag5[1] face_of_muhammed[1] cox-forkum-liberty[1] political-cartoon[1]

 
Leave a comment

Posted by on November 30, 2014 in Uncategorized

 
Gallery

اسلام به ناکجا اباد می رود!!!

imagesimages

ایا از خود سوال کرده اید این خشونتها از کجا سر چشمه میگیرد؟ا جواب اسلام است. واقعا اگر بخواهیم اسلام را به صورت بی طرفانه کنکاش کنیم به ریشه تمام این جنایات پی خواهیم برد فقط باید زحمت مطالعه وتحقیق را به خودمان بدهیم.

من باور دارم که پس از مرگ بدنم تجزیه می شود و هيچ چيز از جسم و جانم باقی نخواهد ماند. امروزه ديگر جوان نيستم ولی هنوز به زندگی عشق می ورزم. اما وقتی در مورد وحشت از نابودی حرف می زنند می خواهم از خنده روده بر شوم. خوشبختی به اين خاطر واقعی است که به پايان می رسد. انديشه وعشق بخاطر اینکه ابدی نیستند ارزش خود را از دست نمی دهند.
هرچند پنجره های باز دانش تن ما را که به گرمای اساطير سنتی مان خو کرده ايم به لرزش در می آورد، سرانجام هوای تازه ای که به همراه می آورد جانفزاست و چشم اندازهای تازه ای که می گشايد شکوهمند هستند.
– برتراند راسل –

10494614_706520676088557_7808239755731984155_n

 

 
Leave a comment

Posted by on July 28, 2014 in Uncategorized